lauantai 2. tammikuuta 2016

Odottelua

En oo saanut aikaiseksi kirjottaa, kun täällä ei tapahdu oikein mitään. Ensimmäistä kertaa koko vuoteen mulla on ollut ihan luovuttanut fiilis. Semmoinen, että odottaa vaan menkkojen alkua ja sitä, että kierto olis äkkiä ohi. Tietysti ollaan paneloitu, mutta semmosta yrityksen makua ei oo hommassa enää ollut. Ollaan harrastettu seksiä vaan just silloin, kun on huvittanut. Näköjään kaikki todellakin on mahdollista, koska luulin, ettei mulle tulisi tällaista mielentilaa ikinä.

Muistan vielä, kun muutama kuukausi sitten mua harmitti, jos ei ehditty harrastaa seksiä joka päivä oviksen aikaan. Melkein itkua väänsin, että menikö tämänkin kuukauden mahikset sitten siinä. Ollaan harrastettu seksiä vain joka toinen päivä, joka päivä oviksen aikaan, piittaamatta mistään päivistä mitään ja pyritty harrastamaan seksiä aamuisin ja mitähän vielä. Kerran poistin puhelimesta sellaisen sovelluksenkin, jonne voi syöttää kuukautiset ja se laskee sitten sun kiertopäivät ja antaa oletetun tärppipäivien ajankohdan, ihan sen vuoksi, ettei mun tulis kytättyä niitä kiertopäiviä. Tämäkään ei toiminut, koska muistin ulkoa ne kiertopäiväni.

Tähän vuoteen on kaikesta huolimatta lähdetty hyvillä mielin. Oon onnellinen, että vuosi vaihtui ja kaikki on vielä mahdollista.

                                     

Sain ihanan kortin jouluna siskolta. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti